dimarts, 18 d’agost de 2015

1938-TV1 ERA LA TELE D’EL CAUDILLO I FA TEMPS QUE TV3, HO ES D’EN MAS

Per què la Junta Electoral Provincial de Barcelona, va obligar a Eugeni Sallent, que dirigeix TV3, a retirar de immediat el logo -JUNTS-  per poder confondre’s amb la candidatura soberanista d’en Mas, JUNTS per el Si, doncs creu de que la cadena de televisió autonomica catalana, trenca  amb  el seu deure de “neutralitat informativa”, ja que la Llei Orgànica de Règim Electoral  General (Loreg), imposa als mitjans de comunicació públics, la obligaciò de respectar  el pluralisme polític i social, la neutralitat informativa  i la proporcionalitat, cosa que de cap manera mai ha respectat TV3.

I per confirmar de que Europa mai donarà cobertura a l’aventura d’en Mas, en la seva ceba d’aconseguir la independència de Catalunya, per exemple a França, la Prefectura  dels Pirineus ha demanat la dissolució judicial immediata, de la associació que va organitzar el referèmdum il·legal del 9-N a Perpinya, per atemptar  contra la integritat del  territori francés.

I a Itàlia el govern de Renzi, ha actuat judicialment contra els defensors de la secesió  de Vèneto, per atemptar contra la Constituciò italiana.  No us sona aquesta noticia amb la similitud del que vol intentar en  Mas el 27-S?.

I després ens surt l’escolanet de l’Artur Mas, l’inefable Quico Homs, que mai he arribat a poder entendre ell qui es pensa que és, malgrat de que tots ja sabem de que ell està admirat de si mateix, quan acaba de declarar solemment de que, el govern català, rebutja una reforma de la Constitució, que no incorpori el dret a decidir o sigui l’ autodeterminació de Catalunya.

Un altre somiatruites.

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada