divendres, 25 de setembre del 2015

2044-JO TINC MÉS CONFIANÇA EN PODER CONTINUAR COBRANT LA PENSIÓ, DEL GOVERN CENTRAL, QUE NO PAS DE LES PROMESES D’EN MAS

Perquè i en el meu cas concret, tinc la bona experiència que des de el 1 de gener del 1985 que ja vaig complir els 65 anys i em vaig jubilar, cada mes he cobrat religiosament la pensió que realment em corresponia i sempre d’acord amb els 45 anys en que vaig estar cotitzant, des de l’any 1940, que va ser quan es va implantar oficialment a Espanya la SS i en canvi jo que conec amb en Mas, de quan estava a la oposiciò i que he pogut comprovar fefaentment, de que tot el que m’havia escrit per mail, amb el que realment ha fet després que ha governat, què només em venia que  fum.

I ara ja se del per què, tota la trepa dels 5 caps de Junts pel Si, ens matxuquen en  assegurar-nos de que amb ells, les pensions estant del tot  segures, per què ves quina altre bajanada acaba de declarar en Mas, solemnement: Mas carrega al Estat Central l’abonament  de les pensions, ja que en una Catalunya independent, Espanya tindria de pagar als jubilats catalans, si es nega a reconèixer la secessió. O sigui de que situa al Executiu  com el darrer responsable, en cas de un més que possible impagament, malgrat ‘de que ell assegura de que amb Catalunya independent, com a mínim ell ens apujaria més de un 10% les nostres actuals pensions, per demostrar-nos, però només sobre el paper, la bondat de la independència.

I per explicar tot això, l’ANC, organització independentista subvencionada i fortament  per  en  Mas, distribuirà dos milions de follets, però també  impresos en castellà, o sigui a veure si així arriba a poder ensarronar, els que encara tenen com habitual, utlitzar, el idioma del Imperio.

O sigui que només ho asseguren, però amb la boca petita, per què amb dades concretes o fidedignes que ens ho confirmin, no n’he vist cap ni una que justifiqui el seu exagerat optimisme, però només de cara a la galeria.

Aleshores, del per què els jubilats em de quedar i a partir del 27-S a disposició de una  hipotètica possibilitat de una persona, ja amb fama de somiatruites, en que si s’ha caracteritzat per quelcom, ha estat en no complir mai el que va prometre, tal com ha fet sempre en Mas i sinó, només caldria preguntar-ho a les farmàcies, amb els mals de cap que han de  passar cada mès, per veure si aquell més realment la Generalitat te calés, per poder pagar-lis la seva factura mensual, i gat escaldat? .

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada