dilluns, 14 de març del 2016

2546-PER QUÈ EL PRESIDENT DEL BARÇA, S’HA FICAT AMB LLIBRES DE CAVALLERIA?

Doncs jo sempre havia tingut entés i que per la qual cosa és conegut internacionalment, de que el FC BARCELONA, era únicament un gran equip de futbol i jo estic segur del tot, de que els més de 100.000 socis que  te, de cap manera tots son independentistes i jo ja  crec i sempre dins del meu modest criteri, de que amb  la experiència Laporta, ja en teniem prou.

Aleshores, d’on ha tret Josep Maria Bartomeu, l’autoritzaciò dels socis, pero que ell ho ha fet que de motu propi, estigui empenyat  en politizar la imatge del Club, al signar  un conveni de col·laboraciò amb el seu  homóleg  de l’Associació sectaria, netament independentista, Òmnium Cultural,  Jordi Cuixart, per impulsar la llengua, la cultura i les aspiracions nacionals dels catalans, quan tots sabem de que la mateixa,  no es una entitat  amb fins exclusivament culurals, sinó un simple motor  del independentisme a Catalunya. Flac favor  es fa el Barça a si mateix,  prestant-se a la politizaciò del seu nom.

Òmnium Cultural, porta el nom de cultural, però i de sempre s’ha emmerdat amb la política. doncs a mi em varen estar telefonant un munt de vegades, per tal de que m’havía de fer soci i jo sempre els hi vag contestar el mateix: Jo em fare soci, el dia que doneu el premi d’Honor de les Lletres Catalanes amb en Josep  Pla, per  mi, el millor escriptor en llengua catalana de tots els temps, cosa que ells mai han fet, per el gran crim, segons ells, de que cobrava d’en Cambó.

Quan ell sempre ho va aclarir, de que va tenir de fotre el camp de Catalunya després del 18 de juliol del 1936, doncs al ser de la Lliga Regionalista, cosa que no era cap delicte abans de l’esmentada data, segur de que els de la CNT-FAI l’haurien pelat i va ser l’agost de 1936 i en plena canícula, i al  arribar l’hivern, a Sant Sebastià es fotia de fred i va escriure amb  en Cambó per si li podia enviar 500 peles, per poder-se comprar un abric.

PERE PÌ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada