diumenge, 18 d’octubre del 2015

2118-ÉS UN PROBLEMA EMMALALTIR A CATALUNYA, GRÀCIES A ARTUR MAS

Sí, sí. Aquest senyor al que un bon nombre de catalans abriga i protegeix (suposo que tots ells estaràn sans, o que no els importa res la seva salut, i menys la dels altres), després de les salvatges retallades que ha fet a tort i a dret, des que és president de la Generalitat, fins i tot, abans de que en Rajoy arribés a la presidència.

Escriu un lector afectat a El Periódico de Catalunya:

És un problema posar-se malalt a Catalunya. Fa gairebé tres mesos que estic de baixa, en principi, per una ciàtica. La meva doctora de capçalera em va derivar a l’agost a l’Hospital de Sant Pau. Allà em van visitar un parell de vegades i van demanar una ressonància magnètica. Em convoquen per a una altra visita amb el resultat de la ressonància, però dos mesos després encara no me l’havien fet; estava «en programació». El dolor augmentava, i vaig anar a una clínica privada. Allà em van fer la ressonància: tinc una hèrnia discal una mica complicada. Al tornar amb la prova ja feta a l’Hospital de Sant Pau em van dir que l’agenda estava tancada i que no em podrien visitar fins no sabien quan a causa de les retallades. L’única opció que tinc és anar a Urgències.

Em sembla una vergonya que un servei tan bàsic com la sanitat es retalli d’aquesta manera i es derivi tot a Urgències, de manera que augmenten les hores d’espera d’aquest servei tan necessari. Jo segueixo esperant que algun metge m’atengui, intentant mitjançant la meva doctora de capçalera que em derivin a algun altre servei, ja que el dolor augmenta. I jo no sóc un cas aïllat. Si volem un país de primera i de qualitat abans de pensar en altres solucions potser podríem fer que el que ja tenim funcioni com ens mereixem.

Iván García (Barcelona) a El Periódico de Catalunya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada