dimarts, 24 de novembre del 2015

2228-DUES “PERLES” DEL NOU PARTIT, DEMOCRÀCIA I LLIBERTAT

Mireu el que acaba de manifestar “l’enfant terrible”, de la difunta Convergència  Democràtica de Catalunya i cap de llista del  nou partit, que confirmen de que el mateix continuarà  amb els seus plantejaments secessionistes, basats, sempre al meu modest criteri, en arguments totalment fal·laços, l’inefable Quico Homs: Que l’article nº 2 de la Constitució Espanyola, en el que es declara la “indissoluble unitat de la nació espanyola”,  va ser una imposició de la Junta del Estat  Major de l’exèrcit franquista  durant la transició, quan ell, passerell com sempre, no deu estar assabentat de que la Constitució va obtenir a Catalunya el recolzament del 90%  dels votants.

O sigui de que aquets bon home, es confirma de que està molt fluix en historia  o és realment un ignorant, essencialment degut a la seva edat, ja que  si va néixer a Vic el 5/9/1969, (fa anys que viu a Taradell) el 1978 només devia tenir 9 anys. Vaja, un altre que vol construir una nova història a l’estil d’en Jordi Bilbeny, aquell que predica que Cristóbal Colón era català, entre d’altres amenitats.

Jo afortunadament, em vaig casar el 1945 amb una noia que hi vivia a Taradell, qepr, i sempre hi he continuat mantenint relacions cordials amb veïns d’aquest poble i sabeu que em va dir un dia un sobre ell?. Es diu el pecat però mai el pecador.  Mare de Deu, es advocat de professió, però  si  mai el necessites, i l’assumpte en litigi es completament clar i al teu favor, segur de que a tu, al final et fotran a la presó.

I la barra de la Generalitat arriba al curull, quan el secretari general d’Economia  Albert Carreras ha tingut la barra de dir: Jo aconsello als farmacèutics de que si volen cobrar els 330 milions d’euros que els hi devem,  que posin una espelma a la seva patrona. El que jo no entenc és que encara hi quedi algú que cregui en el “demòcrata de tota la vida” Artur Mas, en el seu nefast equip, i en les seves veritables intencions polítiques, que no són més que seguir engatussant als catalans per a continuar “vivint del cuento” a costa d’ells, el màxim temps possible.

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada