diumenge, 21 de febrer del 2016

2490-GERARD PIQUÉ, NO ES INDENDENTISTA?

Segur de que al saber  això, més de un  tindrà un fort  desengany, per lo menys és  el que jo he semi entès  de la entrevista que li varen fer  i acabo de llegir.

Algunes de les “perles” que ha dit:

-Jo mai vaig defensar de que es tenia de xiular l’himne. Es va voler polititzar, però en cap  moment ho he defensat. Per mi tot es un joc. Jo se el que pateix el seleccionador del Bosque, quan ha de sortir a parlar de mi i defensar-me.

-Quina es la meva posició real sobre la independència de Catalunya?.  Ho projecto el que és la meva família. Jo soc espanyol i per la qual cosa trobo lo més natural del mon  de que jugui en la selecció  espanyola, ja que si hi jugo, primer  es per què de veritat sento que hi he de jugar  i tenim una selecció  que és la re hòstia i la segona, de que ara  mateix jo soc espanyol i be haig d’ajudar als meus companys.. La meva dona  es meitat libanesa  i meitat colombiana  i els meus fills son catalans, espanyols, libanesos i colombians. Estem en un mon tant global  que posar-se en un cantó o en un  altre,  es perdre  el temps. John  Lennon sempre ho va dir:  No hi han banderes.

-Junt al seus trofeus, hi han unes botes de  Ronaldo, ja que els dos varen jugar amb el Manchester United en la final  de la Champions del 2008. Ell  de  cap  manera menysprea  al Madrid, només vol, que sempre perdi.

-Però i el teu recolzament al referèndum?, li pregunten ja que es va interpretar com si tu eres  independentista.  Per mi no te res a veure estar a  favor d’un referèndum,  com que estic a favor de l’independentisme.  Gent com jo, ni ha  molta tant a Catalunya com a Espanya.

PERE PÌ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada