diumenge, 21 de febrer del 2016

2493-Senyor Àlex Salmón, director de EL MUNDO DE CATALUNYA

Benvolgut:
                 Em permeto  presentar-me com un modest  “escribidor” de cartes als directors dels diaris i a on i de tant en tant, també m’he permès d’enviar-ne alguna al que vostè dirigeix, malgrat de que mai he tingut la sort de que hagi  estat seleccionada cap  ni una, per poder sortir publicada,  però que no es pas aquest  el motiu de la present.

 Al apartat PAPEL d’avui i a la pàgina 6, ha sortit una nota, al meu modest criteri, potser un xic desafortunada  i com que no se a qui m’haig d’adreçar, em permeto enviar la meva contestació  a vostè per si te a be fer-la arribar a qui correspongui, al  Ignacio Vidal-Folch   redactor de la mateixa a on diu i al final de baix de tot de la primera columna:

“Seria oportuno de  que  los jubilados  perdiesen automaticamente  el derecho a voto ya que como “clases pasivas” e inactivas  que han cesado en su contribucion al Estado,  sus opiniones  deben dejar de ser  tenidas en cuenta como los de los ociosos ...”

El que demostra de que aquest bon senyor, està molt mal informat, ja que els pensionistes  i  d’ençà  que “gaudim” de la democràcia, som els únics espanyols que paguem l’impost del IRPF dues vegades i per la meva part i des de  aleshores  l’Estat m’està fotent prop de un milió  de les antigues pessetes cada any de la meva pensió, o sigui que de cap manera els pensionistes hem deixat de “contribuir a l’Estat”.

A major abonament em permeto reenviar-li l’escrit que em vaig permetre redactar i enviar  el dia 19, sobre l’impresentable d’en Narcís Serra i relacionat precisament  amb aquest tema de l’ esmentat impost.

Ben cordialment


PERE PÍ  CABANES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada